weather
8°
Instagram
Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Kocaeli
HAFİF YAĞMUR
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Yaşam Tarım ve Orman Bakanlığı 1.500 Kamu İşçi Alımı! İş İlanına Ait Yeni Duyuru Geldi

Tarım ve Orman Bakanlığı 1.500 Kamu İşçi Alımı! İş İlanına Ait Yeni Duyuru Geldi

Tarım ve Orman Bakanlığı 1.500 kamu işçisi alımı için yedek aday başvuruları başladı. Evrak teslim süreci ve başvuru detayları için tıklayın.

Tarım ve Orman Bakanlığı 1.500 Kamu İşçi Alımı! İş İlanına Ait Yeni Duyuru Geldi
Okunma Süresi: 2 dk

Tarım ve Orman Bakanlığı, 1.500 kamu işçisi alımı için yeni bir duyuru yayınladı. Bakanlık, taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere yapılacak kamu işçi alımında yedek adayların başvuru tarihlerini açıkladı. Belirtilen tarihler arasında evrak teslimini gerçekleştiren adaylar, ilgili pozisyonlar için değerlendirilecek.1.500 kamu işçi alımı başvuru süreci, evrak teslim detayları ve gereken belgeler.

1.500 Kamu İşçi Alımında Yeni Duyuru

Tarım ve Orman Bakanlığı 1.500 kamu işçisi alımı kapsamında yedek adayların evrak teslim sürecini duyurdu. 14 Kasım 2024 - 21 Kasım 2024 tarihleri arasında belirlenen tarihlerde evraklarını teslim etmeyen adayların yerine, sırayla yedek adaylar çağrılacak. Böylece başvuru süreci, yedek adaylar için yeniden aktif hale getiriliyor.

Yedek Adaylar İçin Evrak Teslim Tarihleri

Bakanlık, dört farklı iş ilan kodu (2634, 4702, 5273, 5490) için belirlediği tarihler arasında evraklarını teslim etmeyen adayların yerine yedek adayları davet ediyor. Yedek adayların belirtilen tarihler arasında başvurularını tamamlamaları gerekiyor.

Evrak Teslimi İçin Gerekli Belgeler

1.500 kamu işçisi alımı başvurusu kapsamında adayların teslim etmeleri gereken belgeler arasında kimlik kartı örneği, biyometrik fotoğraf, ikametgah belgesi, adli sicil durumu belgesi, askerlik durum belgesi, öğrenim belgesi ve SGK hizmet dökümü gibi evraklar bulunuyor.

Başvuru Adresi ve Teslim Şartları

Adaylar belgelerini, Bakanlık Personel Genel Müdürlüğü Ek Bina 2 İşçi ve Toplu Sözleşmeler Dairesi Başkanlığı’na (Çankaya/ANKARA) teslim edecekler. Belirtilen belgelerin eksiksiz teslim edilmesi, kamu işçisi alımı için gerekli bir şart olarak belirtiliyor.

Sonuçların Açıklanması ve Detaylı Bilgiye Ulaşım

Başvuru sonuçları ve güncel duyurular, Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü internet adresinden adaylar tarafından takip edilebilir.

Başvuru Ekranı: https://www.mit.gov.tr/kariyer.html 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
12 Kasım 2024 Günlük Burç Yorumları! Para, Aşk, Sağlık, İş Hayatınızda Neler Olacak?

12 Kasım 2024 Günlük Burç Yorumları! Para, Aşk, Sağlık, İş Hayatınızda Neler Olacak?