Tarım ve Orman Bakanlığı, 1.500 kamu işçisi alımı için yeni bir duyuru yayınladı. Bakanlık, taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere yapılacak kamu işçi alımında yedek adayların başvuru tarihlerini açıkladı. Belirtilen tarihler arasında evrak teslimini gerçekleştiren adaylar, ilgili pozisyonlar için değerlendirilecek.1.500 kamu işçi alımı başvuru süreci, evrak teslim detayları ve gereken belgeler.
1.500 Kamu İşçi Alımında Yeni Duyuru
Tarım ve Orman Bakanlığı 1.500 kamu işçisi alımı kapsamında yedek adayların evrak teslim sürecini duyurdu. 14 Kasım 2024 - 21 Kasım 2024 tarihleri arasında belirlenen tarihlerde evraklarını teslim etmeyen adayların yerine, sırayla yedek adaylar çağrılacak. Böylece başvuru süreci, yedek adaylar için yeniden aktif hale getiriliyor.
Yedek Adaylar İçin Evrak Teslim Tarihleri
Bakanlık, dört farklı iş ilan kodu (2634, 4702, 5273, 5490) için belirlediği tarihler arasında evraklarını teslim etmeyen adayların yerine yedek adayları davet ediyor. Yedek adayların belirtilen tarihler arasında başvurularını tamamlamaları gerekiyor.
Evrak Teslimi İçin Gerekli Belgeler
1.500 kamu işçisi alımı başvurusu kapsamında adayların teslim etmeleri gereken belgeler arasında kimlik kartı örneği, biyometrik fotoğraf, ikametgah belgesi, adli sicil durumu belgesi, askerlik durum belgesi, öğrenim belgesi ve SGK hizmet dökümü gibi evraklar bulunuyor.
Başvuru Adresi ve Teslim Şartları
Adaylar belgelerini, Bakanlık Personel Genel Müdürlüğü Ek Bina 2 İşçi ve Toplu Sözleşmeler Dairesi Başkanlığı’na (Çankaya/ANKARA) teslim edecekler. Belirtilen belgelerin eksiksiz teslim edilmesi, kamu işçisi alımı için gerekli bir şart olarak belirtiliyor.
Sonuçların Açıklanması ve Detaylı Bilgiye Ulaşım
Başvuru sonuçları ve güncel duyurular, Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü internet adresinden adaylar tarafından takip edilebilir.
Başvuru Ekranı: https://www.mit.gov.tr/kariyer.html