weather
8°
Instagram
Facebook
X
YouTube
LinkedIn
Kocaeli
HAFİF YAĞMUR
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Eğitim Düzce’de öğrenciler dil ve düşünce yolculuğunda

Düzce’de öğrenciler dil ve düşünce yolculuğunda

Düzce’de Ömer Dinçer İlkokulu, öğrencilere "Kelime Koleksiyoncusu" etkinliğiyle dil ve düşünce becerilerini geliştirme imkânı sundu.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Düzce’de öğrenciler dil ve düşünce yolculuğunda
Okunma Süresi: 2 dk

Düzce Ömer Dinçer İlkokulu, öğrencilerine dil ve düşünce becerilerini geliştirme fırsatı sundu. “Yaşayan Kütüphane Projesi” kapsamında düzenlenen "Kelime Koleksiyoncusu" etkinliği, farklı bir öğrenme deneyimi yaşatarak dikkat çekti.

Kelime Koleksiyoncusu Etkinliği ile İlk Adım

Dil öğrenmenin çok yönlü yollarını keşfetmek isteyen öğrenciler, etkinliğin ilk aşamasında bir kitabı P4C (Children Philosophy) tekniğiyle inceledi. Kitap, dil ve düşünce üzerine derinlemesine tartışmalar yapılmasına olanak tanıdı. Bu adım, katılımcıların eleştirisel düşünme becerilerini öne çıkardı.

Kelime Avı Oyunu ile Eğlenceli Bir Deneyim

Etkinlik, çocuklara hem oyun oynama hem de dil becerilerini geliştirme imkânı tanıyan “Kelime Avı” oyunu ile devam etti. Bu oyun, öğrencilerin dikkatini toplama, yeni kelimeler keşetme ve kültürel birikimlerini genişletme açısından faydalı oldu. Katılımcılar, oyunun sonunda her kelimenin bir hikâyesi olduğunu fark etti.

Projenin Dil Becerilerine Katkısı

İnteraktif etkinlikler, öğrencilerin dil becerilerini çok yönlü şekilde geliştirdi. Süreç boyunca farklı temalar üzerine düşünülmesi, çocukların yaratıcı düşünme kabiliyetlerini destekledi. Proje, akademik başarının yanında bireylerin kendini ifade etme yeteneğini de artırdı.

Çocuklarda Kalıcı Öğrenme Deneyimi

Dil odaklı çalışmalar, sadece söz dağarcığını zenginleştirmekle kalmadı; aynı zamanda dil öğrenmenin yaşam boyu sürecek bir yolculuk olduğunu vurguladı. Etkinliğe katılan her öğrenci, bu yolculuğun bir parçası olmaktan mutluluk duydu.

Yaşayan Kütüphane Projesi'nin Geleceği

“Yaşayan Kütüphane” kapsamında düzenlenen bu etkinlik, sadece öğrenciler için değil, eğitim camiası için de ilham verici bir model oldu. Dil ve düşünce becerilerini merkezine alan bu projeler, eğitimin geleceği için umut veriyor.

Dil, insanların birbirini anlamasını ve iletişim kurmasını sağlayan temel bir aracıdır. Bu projeler, dış dünyayı anlamlandırmada ne kadar etkili olduğunu bir kez daha gösterdi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Bostanlık İlkokulu öğrencisi Ayşe Küçükakıncı resim yarışmasında il birincisi oldu

Bostanlık İlkokulu öğrencisi Ayşe Küçükakıncı resim yarışmasında il birincisi oldu