Milyarlarca kullanıcısı bulunan ancak son yıllarda popülerlik kaybı yaşayan Facebook'un yeni iOS logosu gündem oldu. Meta bünyesinde bulunan Facebook'un yeni güncelleme ile birlikte logosunun değiştirildiği açıklanırken, dört yıl aradan sonra değiştirilen logodaki fark tartışma yarattı.
Sadece iOS Facebook uygulaması için logo değişimine giden ve dört yıldır hiçbir logo güncellemesi yapmayan Facebook'un bu güncellemede yaptığı logo değişiminde de pek fark olmadığına yönelik paylaşımlar yapıldı.
Kullanıcılar Farkı Anlayamadı
İlk anda Facebook logosunda nasıl değişim olduğunu anlamayan kullanıcılar logonun eskisi ile aynı olduğunu belirtirken, yeni Facebook logosu eskisine göre daha değişik bir mavi ton kullanıyor. Daha koyu mavi ton kullanılan logoda F harfinin şeklinde de ufak bir değişim yapılmış ve benzersiz bir F harfi kullanılmış.
Ancak logonun eski logoya göre çok büyük değişim yapılmadığı ve sadece ufak değişimler ile güncellenmesi bazı kullanıcıların logo değişimini bile anlamaması ile sonuçlanmış durumda. Meta bünyesinde bulunan Facebook son yıllarda kan kaybı yaşarken, şirket içerisinde çeşitli tartışmalar yaşanıyor ve Facebook'un eski popülerliği için çalışmalar yapılıyor.