weather
8°
Instagram
Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Kocaeli
HAFİF YAĞMUR
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Teknoloji 50 Bin Euro Değerindeki Volvo XC40 Şarj incelemesi

50 Bin Euro Değerindeki Volvo XC40 Şarj incelemesi

50 Bin Euro Değerindeki Volvo XC40 Şarj incelemesi
Okunma Süresi: 2 dk

Volvo, 2017'de benzinli XC40 küçük SUV modeliyle otomobil piyasasında dikkat çekti. Ancak asıl dönüm noktası, bu modelin piyasaya sürülmesinden üç yıl sonra geldi: Volvo'nun tamamen elektrikli ilk otomobili XC40 Recharge'ın tanıtımıyla. Bu araç, BMW iX3, Ford Mustang Mach-E, Volkswagen ID.4, Hyundai Ioniq 5, Skoda Enyaq iV, Nissan Ariya gibi elektrikli SUV'lerin yanı sıra, aynı platform ve güç aktarım sistemlerini paylaştığı Polestar 2 ile rekabet ediyor.

Volvo XC40 Şarj Fiyatı Yüksek

Başlangıçta yüksek fiyat etiketiyle eleştirilen XC40 Recharge, tek motorlu versiyonun piyasaya sürülmesiyle daha erişilebilir bir seçenek haline geldi. Bu model, daha pahalı ve daha güçlü çift motorlu versiyonun aksine, başlangıç fiyatı yaklaşık 47 bin £ olan bir seçenek sunuyor.

XC40 Recharge, sadece bir elektrik motorunun eklenmesiyle oluşturulan bir model değil. Elektrikli sürüşe özel olarak tasarlanmış bir araç olan XC40, elektrikli araçların gereksinimlerine uygun bir yapıya sahip. Bu, aracın iç tasarımının lüks beklentileri karşılamasa da, Volvo'nun sunduğu geniş standart donanım listesiyle dengeleniyor.

Görsel açıdan, XC40 Recharge, kapalı ön ızgara ve C sütunundaki Recharge logosu dışında, içten yanmalı motorlu (ICE) ve Plug-in Hybrid (PHEV) modelleriyle benzer bir görünüme sahip. Özel alaşım jantlar ve yeni dış renk seçenekleri, bu elektrikli modelin farkını ortaya koyuyor.

2023 makyajıyla birlikte, XC40 Recharge'ın teknik özellikleri de güncellendi. Tek motorlu model artık arka tekerlekten çekişli (RWD), bu da Volvo'nun bu bölgede bir ilkini temsil ediyor. Bu değişiklik, 235bhp güç ve 310lb ft tork üreten motorun yanı sıra, 69kWh kapasiteli bataryadan 290 mile kadar menzil sunuyor. Çift motorlu Recharge Twin modeli ise, güncellenmiş motor konfigürasyonuyla 402bhp güç ve 494lb ft tork sağlıyor, bu da 0-62mph hızlanmasını sadece 4,8 saniyede tamamlamasını sağlıyor.

Sürüş deneyimi açısından, XC40 Recharge, özellikle çift motorlu versiyonuyla, aile dostu bir crossover'dan beklenenden çok daha fazlasını sunuyor. Araç, sofistike sürüş dinamikleri ve yüksek kaliteli iç mekanıyla dikkat çekiyor. Tek motorlu versiyon ise, günlük kullanım için mükemmel bir seçenek sunuyor. Volvo XC40 Recharge, elektrifikasyon alanında dikkate değer bir adım. Tesla Model 3 ve Polestar 2 gibi modellerle karşılaştırıldığında, XC40 Recharge, tasarımı, konforu ve sürüş kalitesiyle öne çıkıyor. Yüksek fiyatına rağmen, sunduğu donanım ve performansla, elektrikli araç piyasasında güçlü bir rakip olarak kendini kanıtlıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Mercedes-Benz EQS incelemesi

Mercedes-Benz EQS incelemesi