weather
13°
Instagram
Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Kocaeli
KAPALI
13°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Kocaeli Haber Kocaeli İzmit'teki Ünlü Tavuk Restoranında Skandal! Vatandaşa Eksik Ürün Verilip Terslendi

Kocaeli İzmit'teki Ünlü Tavuk Restoranında Skandal! Vatandaşa Eksik Ürün Verilip Terslendi

İzmit’te 41 Burda AVM’deki ünlü tavuk restoranına giden bir müşteri, siparişinde eksik ürün olduğunu fark etti. Eksik ürün talebine karşılık terslenen müşteri, kamera kayıtlarının incelenmesini ve özür dilenmesini istedi.

Kocaeli İzmit'teki Ünlü Tavuk Restoranında Skandal! Vatandaşa Eksik Ürün Verilip Terslendi
Okunma Süresi: 2 dk

Kocaeli’nin İzmit ilçesindeki 41 Burda Alışveriş Merkezi'nde bulunan ünlü bir tavuk zinciri restoranında yaşanan skandal, müşterinin tepkisini çekti. Ailesiyle birlikte restoranda yemek yiyen vatandaş, verdiği siparişlerde eksik ürün olduğunu fark etti ve konuyu yetkililere iletmek istedi. Ancak, restoran çalışanlarının tepkisi olayın büyümesine neden oldu.

Eksik Ürün Verildi

Can isimli müşteri, restoranda 3 adet Xtreme menü siparişi verdiğini ancak bir menüde eksik ürün olduğunu belirtti. Siparişin teslim alınmasından sonra, masada menülerden birinde eksik but olduğunu fark eden müşteri, hemen yetkililere durumu bildirmek için kasaya gitti. Ancak burada beklenmedik bir tepkiyle karşılaştı.

Vatandaşa Yalancı Muamelesi Yapıldı

Eksik ürünü bildirdiğinde, mağaza müdürü olduğu düşünülen çalışan, “Hayır, ben koydum” diyerek müşteriyi tersledi ve sırtını dönerek işine devam etti. Bu durum karşısında müşterinin yalancı muamelesi görmesi ve sanki ürünü yiyip tekrar bedava istiyormuş gibi davranılması müşteri tarafından tepkiyle karşılandı. Vatandaş, yaşadığı bu durumu şikayet platformlarına taşıyarak şikayetini dile getirdi.

Kamera Kayıtlarının İncelenmesi Talebi

Şikayetvar platformuna başvuran müşteri, restoranın kamera kayıtlarının incelenmesini talep ederek şunları söyledi: “Kamera kayıtlarından ürünü koyup koymadıklarını incelemelerini istiyorum. KFC’ye yakıştıramadım ve bir özür bekliyorum.”

Restoranın Yanıtı

KFC müşteri hizmetleri, olayla ilgili olarak yaptığı açıklamada müşteriye ulaşamadıklarını belirtti:
“Değerli müşterimiz, şikayetiniz için kayıtlı iletişim bilgilerinizden tarafınıza ulaşılamamıştır.” Restoran, olayla ilgili müşteri hizmetleri aracılığıyla gerekli incelemeleri başlattığını duyurdu.

Bu olay, İzmit'teki ünlü tavuk restoranında yaşanan eksik ürün skandalı olarak gündeme geldi

​ #BBD0E0 »

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Kocaeli Darıca'da Düğün Konvoyunda Kaza! Otomobil, İş Yeri Önünde Oturan İki Kişiye Çarptı

Kocaeli Darıca'da Düğün Konvoyunda Kaza! Otomobil, İş Yeri Önünde Oturan İki Kişiye Çarptı