weather
8°
Instagram
Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Kocaeli
HAFİF YAĞMUR
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Bilim Haberleri MAN Kamyon Üreticisinin CEO'su Şu Anda Hidrojen Yakıta Geçmenin Anlamsız Olduğunu Savundu!

MAN Kamyon Üreticisinin CEO'su Şu Anda Hidrojen Yakıta Geçmenin Anlamsız Olduğunu Savundu!

MAN Kamyon Üreticisinin CEO'su Şu Anda Hidrojen Yakıta Geçmenin Anlamsız Olduğunu Savundu!
Okunma Süresi: 2 dk

MAN kamyon üreticisinin  ilginç çıkışı... ticari taşıtların hidrojenle çalıştırılması hakkında görüşleri yenilenebilir enerji kaynaklarını desteklemiyor.  MAN markası, ticari taşıtların hidrojenle çalıştırılmasının yakın gelecekte gerçekleşmesinin mümkün olmadığını düşünüyor. Bu görüş, MAN'ın Genel Müdürü Alexander Vlaskamp tarafından bir röportajda dile getirildi.

KAMYONLAR İÇİN HİDROJEN YAKITI HAYAL OLABİLİR

Vlaskamp, mevcut sorunların sadece çevre dostu ve yenilenebilir enerji kaynakları kullanılarak üretilen hidrojenin kıtlığı ve pahalılığı ile sınırlı olmadığını, aynı zamanda hidrojenin depolanması ve taşınması için gerekli altyapının eksikliğine de dikkat çekiyor. Hidrojen gazının yüksek basınç altında depolanması gerektiğini belirtiyor. MAN, hidrojen teknolojisi üzerine deneyler yapmaya devam etse de, şirketin ana odak noktası şu anda batarya ile çalışan kamyonlar üzerine. Bu kamyonlar, şarj olmadan 600 ila 800 kilometre arası bir mesafe kat edebiliyor ve şirket, bu mesafeyi geliştirilmiş bataryalar sayesinde 1000 kilometrenin üzerine çıkarmayı hedefliyor.Vlaskamp, yeşil hidrojenin (yenilenebilir enerji kaynakları kullanılarak üretilen hidrojen) şu anda ulaşım sektörü için erişilebilir olmadığını ve bu nedenle dizel yakıttan hidrojene geçişin anlamsız olduğunu ifade ediyor. Ayrıca, yeşil hidrojenin önemli miktarlarda üretilebildiği bir zamanda bile, bu hidrojenin öncelikle metalurji, çimento ve plastik üretimi gibi diğer sektörlere yönlendirileceğini ve ulaşım sektörünün bu hidrojeni ancak sınırlı miktarda kullanabileceğini belirtiyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Kuzey Suriye Tarafında 7 Terörist Etkisiz Hale Getirildi

Kuzey Suriye Tarafında 7 Terörist Etkisiz Hale Getirildi